دوبی مقصد میلیونرهای جهان

 

دوبی مقصد میلیونرها

 

بسیاری از میلیونرهای سراسر جهان به دوبی نقل مکان کرده اند. تنها دو هزار نفر با حداقل ثروت یک میلیون دلاری، طی سال 2018 به امارات متحده آمده اند که نسبت به سال پیش از آن رشد دو درصدی داشته است در مجموع می توان با استناد به گزارش سال 2019 مهاجرت جهانی ثروت، بیان داشت که دوبی، مهم ترین مرکز مالی خاورمیانه و از امن ترین شهرهای منطقه است. بیش از یک هزار نفر از میلیونرهای جهان تنها طی سال 2018 در دوبی ساکن شده اند.

علت مهاجرت افراد ثروتمند از کشورهایشان اغلب رسیدن به امکانات بهداشتی و تحصیلی، استاندارد بالای سطح زندگی و امنیت می باشد. سال گذشته، حدودا 108 هزار میلیونر دنیا و طی سال 2017 نیز 98 هزار نفر از آنها مهاجرت نموده اند.

گردشگری یکی از استراتژی‌های مهم  امیرنشین  دوبی برای سرازیری دلار به امارات متحده می‌باشد. گردشگری دوبی بیشتر بر خرید است اگر چه جذابیت‌های مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال ۲۰۰۷ میلادی شهر دوبی ۸اُمین شهر پربازدید جهان بود. انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۵ میلادی، ۱۵ میلیون گردشگر به دوبی سفر کند.

دوبی مشهورترین شیخ نشین در میان شیخ‌نشین‌های هفتگانه کشور امارات متحده عربی است. دبی از دیگر امارت‌های امارات متحده عربی جدا و متمایز است زیرا درآمد نفت تنها ۶٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد و درآمد اصلی آن از منطقه آزاد جبل علی و گردشگری است. شهر دوبی با دیگر شهرهای کشور امارات متفاوت است و بخش زیادی از درآمد آن توسط صنعت گردشگری تأمین می‌شود.

دوبی به «پایتخت خرید خاورمیانه» مشهور است و به تنهایی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ (شامل دوبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان) را در خود جای داده‌است ضمن اینکه دوبی یکی از شهرهای مدرن جهان با مراکز خرید دنیا مثل دوبی مال، امارات مال و …، برندهای پوشاک و جواهر، و پیست اسکی سرپوشیده در دل کویر، ورستوران‌های خوشمزه و … است

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است