دبی شهری مدرن با ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌هایی بلند همچون برج العرب و برج خلیفه است که هر ساله بر تعداد شگفتی‌ها و جاذبه‌های آن افزوده می‌شود. اگر می‌خواهید بزرگترین قاب عکس در سیاره زمین دبی فریم را ببینید باید به شهر دبی سفر کنید. اینجا گویی به آینده سفر کرده‌اید، برج‌هایی بلند و ساختمان‌هایی عظیم نگاه شما را به سوی خود می‌کشانند و شما را در میان خود احاطه کرده‌اند.

دبی فریم 5

دبی فریم سازه‌ای با دو برج 150 متری است که توسط پلی 93 متری به یکدیگر متصل می‌شوند. این قاب مستطیل طلایی که از بیشتر نقاط شهر می‌توانید آن را ببینید در اولین روز سال 2018 میلادی افتتاح شده است. دبی فریم را که با نام برج پرواز دبی نیز می‌شناسند، در پارک زعبیل دبی قرار دارد.

دبی فریم 4

معماری دبی فریم

سازه فولادی و شیشه‌ای قاب عکس در طبقه همکف موزه‌ای دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. طراح این آسمان خراش خاص و متفاوت “فرناندو دونیس” معمار مکزیکی نام دارد که طرح او در رقابت بین المللی دبی در سال 2008 میلادی برنده شد. معماران در دو برج بلند قاب عکس که 50 طبقه دارد، واحدهای تجاری، مسکونی، استخر، شهربازی، رستوران و مرکز خرید ساخته‌اند به طوری‌که با آسانسور می‌توانید به بالای برج بروید و نمایی متفاوت و 360 درجه از شهر را ببینید.

دبی فریم 3

برای ساخت این سازه حیرت انگیز از مصالحی چون شیشه، فولاد، آلومینیوم و بتن استفاده کردند تا در عین زیبایی، از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد. استفاده از شیشه در نمای دبی فریم باعث شد تا چهره آن مدرن تر به نظر برسد و این امکان را داشته باشد تا محله های قدیمی تر شهر را به رخ بیننده ها بکشد.

دبی فریم 6

در قسمت فیوچر زون برج می‌توانید با عبور از تونلی به آینده سفر کنید و دبی را در سال 2050 میلادی ببینید. در ساخت این سازه منحصر به فرد 3600 مهندس فعالیت کرده‌اند و در حدود 260 میلیون درهم برای امارات متحده عربی هزینه داشته است. هنگامی که بر بالای برج ایستاده‌اید، در قسمت شمالی مناطق قدیمی دبی و در سمت جنوب آن برج‌ها و آسمان‌خراش‌های بلندی دیده می‌شود که در سال‌های جدید احداث شده‌اند.

دبی فریم 1

پیشنهاد می کنیم که اگر زمان کافی در اختیار دارید، هنگام تاریک شدن هوا از دبی فریم دیدن کنید زیرا در این زمان، سازه دبی فریم کاملا نورپردازی می شود و از قسمت گالری آن نیز می توانید شهر را غرق در نورهای رنگارنگ تماشا کنید.

همچنین پیشنهاد می کنیم که اگر صرفه جویی در هزینه ها برای تان مهم است، از رستوران این مجموعه خرید نکنید زیرا قیمت های آن ها کمی گران تر از رستوران های خارج مجموعه است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است