موزه هنرهای مردمی ایروان، ارمنستان

موزه هنرهای مردمی در شهر ایروان در سال 1930 میلادی توسط هابتناک بابایان به طور خصوصی بنا شد. او فردی انسان شناس و متخصص در هنرهای فولکور بود که برای جمع آوری دوازده هزار اثر قلاب دوزی، طلا کاری، آثار چوبی، نقره کاری، حکاکی سنگی، گلدوزی، نقاشی، سرامیک، مینیاتور، مجسمه، فلزکاری، قالیچه و فرش تلاش بسیاری انجام داد، تا این موزه را تکمیل و کار آن را شروع کند.

موزه هنرهای مردمی ایروان

عاقبت تمام تلاش‌های او برای موزه هنرهای مردمی در سال 1978 جواب داد و دولت به این موزه و مجموعه جمع آوری شده توجه نشان داد، این گونه هابتناک بابایان را بانی تأسیس موزه هنرهای مردمی ارمنستان می‌شناسند.

موزه هنرهای مردمی ایروان 3 1

در سفر خود به ایروان با تور ارمنستان حتما از این موزه هنرهای مردمی دیدن کنید و از دیدن بخش‌های مختلف موزه هنرهای مردمی مانند بخش هنرهای تزئینی، هنرهای زیبا و صنایع دستی لذت ببرید. آثار سنتی متعلق به قرن معاصر در این موزه خیلی زیبا و خلاقانه ساخته شدند چرا که مردم با پیشرفت در هنرهای سنتی در آن برهه از زمان رو به رو شدند و آثار خوش طرح و رنگی را خلق کردند.

موزه هنرهای مردمی ایروان 2 1

علاوه بر اینکه در موزه هنرهای مردمی می‌توانید از این آثار زیبا دیدن کنید، در گوشه‌ای از موزه فروشگاه کوچکی واقع شده که سوغات کشور ارمنستان را عرضه می‌کند. آثار مجموعه موزه هنرهای مردمی در کشورهای مختلف و گالری‌های گوناگون مانند فرانسه، ایتالیا، پرتغال، بلژیک، یونان و برخی کشورهای دیگر نیز به نمایش گذاشته می‌شوند.

موزه هنرهای مردمی ایروان 5 1

هزینه:

هزینه ورودی به این موزه 500 درام و هزینه شرکت در تورهای گردشگری 2500 درام است.

همچنین برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در ارمنستان بازدید از باغ گیاه شناسی ایروان ، دریاچه سوان ایروان و سایر دیدنی های ارمنستان را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است