پارک راه آهن کودکان ایروان ارمنستان

با بازدید از پارک راه آهن کودکان ایروان به گذشته سفر نمایید، پارکی که قدمتش به دوران اتحاد جماهیر شوروی بازمی گردد. می توان از این پارک به عنوان پدیده ای منحصربه فرد در دوران اتحاد جماهیر شوروی نام برد.

پارک راه آهن کودکان 1

این پارک با اهداف آموزشی و بستری مناسب برای یادگیری حرفه‌های متفاوت در زمینه راه آهن، تأسیس شد که جزء آثار منحصر به فرد از دوره اتحاد جماهیر شوروی نام برده می‌شود. ورودی این پارک داخل خیابان ماشتوتس ایروان قرار دارد که بعد از پیاده‌روی در یک تونل طولانی به حاشیه رودخانه خواهید رسید و پارک راه آهن کودکان را تماشا خواهید کرد.

پارک راه آهن کودکان 4

ویژگی های پارک راه آهن کودکان

از زیباترین بخش های آن قطار قدیمی است که از دوره کمونیست از سال ۱۹۳۷ در آنجا مانده و هنوز هم سرحال مثل روز اول کار می کند.

پارک راه آهن کودکان 1

قطار پارک در مسیری به طول 600 متر دور پارک می‌چرخد و دوباره به جایگاه اول باز می‌گردد. در طول مسیر این قطار و در کنار ریل آن ردیفی از درختان توت سفید روییده‌اند، همچنین چند تونل کوچک در راه وجود دارد که هیجان بسیاری به گردش کوتاه با این قطار خواهد داد.

پارک راه آهن کودکان 3

درختان توت، چند چشمه کوچک، تونل‌های کوتاه، ریل قطار در کنار رودخانه و محیط گرم و زیبا همه از ویژگی‌های خاص پارک راه آهن کودکان ایروان به شمار می‌رود که در تمام سال گردشگران و افراد محلی را به همراه کودکان آن‌ها به پارک جذب می‌کند.

پارک راه آهن کودکان 5

در سفر خود با تور ارمنستان و ایروان حتما از این پارک دیدن کنید و زیبایی‌های آن را با کودکان عزیز خود لمس کنید. البته باید در نظر داشته باشید که ساعت کار این پارک در فصول مختلف متفاوت است.

در بازدید از شهر ایروان پیشنهاد میکنیم از پارک عشاق ایروان نیز دیدن کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است