باشگاه گلف دبی امارات

بعضی از مسافران تنها برای خرید کردن به شهر دبی سفر می‌کنند اما دبی در کنار مرکزهای خوبی که برای خرید دارد بازی‌ها و سرگرمی‌های بسیاری نیز در آن وجود دارد که برای هر فردی در هر سنی مناسب است. یکی از تفریحات دبی که از خاص‌ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود باشگاه گلف دبی است که عنوان اولین زمین گلف چمن را در خاورمیانه دارد.

 

باشگاه گلف دبی 4

 

 

باشگاه گلف امارات در سال 1988 برای استفاده عموم بازگشایی شد که دارای زمینی از نوع تمام چمن با 36 حفره است و زمین های قهرمانی بین المللی متعددی نیز دارد. بازی های بین المللی و معتبر زیادی نیز در این باشگاه انجام گرفته است.

 

 

باشگاه گلف دبی 5

 

 

این باشگاه گلف در واقع مجموعه ای از بازی های مرطبت (زمین های بازی تنیس، بدمینتون، اسکواش و بدنسازی) را در بین خود جمع آوری کرده است که هر کسی با هر سلیقه ای می تواند از آن استفاده کند. جالب است بدانید لازم نیست فقط در پیک زمانی مشخصی که هوا روشن است و خورشید می تابد از باشگاه گلف دبی استفاده کنید زیرا که در هنگام شب به قدری روشنای و نورپردازی با کیفیت وجود دارد که در شب هم گویی روز است و می توانید از ورزش های این مجموعه استفاده کنید!

 

 

باشگاه گلف دبی 3

 

 

معرفی باشگاه گلف دبی

باشگاه گلف دبی در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شد و زمین ‌های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی را در خود جای داده است . زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است و امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب برای شما گردشگران تور دبی را دارد و علاوه بر این‌ ها شما عزیزان با مراجعه به اینجا می ‌توانید ورزش‌ های دیگری همچون تنیس ، بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید . دوره‌ های مختلف آموزش گلف هم در این مرکز برگزار برای علاقه مندان تور دبی ارائه می ‌شود و جالب است بدانید که توسط مجله جهانی گلف به عنوان یکی از ۱۰۰ دوره‌ آموزشی برتر گلف در دنیا شناخته شده است .

 

 

باشگاه گلف دبی 6

 

 

زمین های گلف در دبی همگی از بالاترین استاندارد درهمه موارد برخوردار هستند و اولین زمین گلف چمن در خاورمیانه نام گرفته که دو زمین 18 سوراخه با استانداردهای جهانی را از آن خود کرده است و زمین‌های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی نیز دارد .

اما بزرگترین باشگاه گلف در همین مجتمع باشگاه گلف 36 حفره ای تماما چمن می باشد . علاوه بر این ‌ها شما در تور دبی می ‌توانید ورزش ‌های دیگری همچون تنیس ، بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه نمایید .

 

 

باشگاه گلف دبی 7

 

 

این باشگاه  فضایی در نهایت تجمل و رفاه برای گلف بازان حرفه ای و غیر حرفه ای فراهم کرده است که با رفاه کامل با خانواده خود به دبی سفر می کنید و از همین رو بازی گلف برای چنین افرادی بیشتر به عنوان یک بازی مفرح می باشد تا رقابت های قهرمانی ،  همه‌ اینها روی هم باشگاه گلف دبی را به یکی از معروف ‌ترین مناطق گردشگری دبی در بین گردشگران تبدیل کرده است .

 

 

باشگاه گلف دبی 1

 

 

امکانات تفریحی باشگاه گلف

از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه میتوان به فروشگاهی که مختص به لوازم ورزشی ، مدرسه مدرن و بزرگ گلف ، رستوران های متعدد و امکانات غذاخوری ، 4 سالن بزرگ سرباز و سرپوشیده ، زمین بازی تنیس ، اسکواش و باشگاه بدنسازی برای شما عزیزان اشاره نمود .

بنابراین اگر به بازی گلف نیز علاقه ای ندارید ، میتوانید از دیگر قسمت های این باشگاه دیدن کرده و روز خوبی برای خود و خانواده خود  بسازید .

پیشنهاد  میکنیم برای داشتن سفری خاطره انگیز در دبی از پیست اسکی دبی و باغ معجزه دبی نیز دیدن فرمایید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است