باغ وحش العین امارات

کشور امارات واقع در منطقه خاورمیانه، یکی از زیباترین کشور های این منطقه می باشد. این شهر در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است. همین امر سبب شده سالانه گردشگران بسیاری از سر تا سر دنیا برای بازدید و تفریح، تور امارات را در برنامه سفر خود قرار دهند. درون این شهر جاذبه های تفریحی بسیاری وجود دارد. یکی از مکان های تفریحی و دیدنی این کشور باغ وحش العین امارات می باشد. در این بخش  قصد داریم به بررسی باغ وحش العین امارات بپردازیم.

 

 

باغ وحش العین 1

 

 

باغ وحش العین ، یک باغ وحش ۴۰۰ هکتاری(۹۹۰ جریب) است که در دامنه کوه جبل حفیت در العین ، امارات متحده عربی واقع شده است. این باغ وحش به طور عمده شامل بز کوهی عربی و غزال آفریقایی، گاو کوهی آفریقایی، غزال و کل سرخ می باشد و می توان آن ها را در چراگاه هایی که دارای درخت و سایه هستند که شرایط پرورش عالی را ارائه می دهند، پیدا کرد.

 

 

باغ وحش العین 6

 

 

تارخچه باغ وحش العین

باغ وحش العین در 1968 میلادی توسط شیخ زاید آخر تأسیس شده است و به عنوان مکانی هیجان انگیز برای خانواده‌های امارتی و گردشگران خارجی تبدیل شده است. این باغ وحش نه تنها سرگرمی گردشگران را فراهم می‌کند، بلکه تجربه زندگی در محیط طبیعی و حیات وحش در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که ممکن است تنها جایی باشد که آنها را فرا می‌گیرند.

 

 

باغ وحش العین 5

 

 

 

باغ وحش العین شرایطی فراهم کرده است که افراد از تمام رده‌های سنی می‌توانند از آن دیدن کنند و علاوه بر سرگرمی، به ماجراجویی درون باغ وحش بپردازند. این باغ وحش بیش از 4 هزار حیوان دارد که دیدن آنها برای بسیاری از گردشگران تازگی دارد. این باغ وحش به عنوان محل زندگی گونه‌های در حال انقراض نیز هستند و حیوانات کمیابی در آن نگهداری می‌شود.

 

 

باغ وحش العین 2

 

 

حیوانات موجود در باغ وحش العین

از جانوران موجود در این باغ وحش می توان به بز کوهی عربی، گاو کوهی و غزال آفریقایی و چندین حیوان دیگر اشاره کرد. همچنین در حدود 200 شیر سفید در این پارک وجود دارد، این حیوان در حال انقراض می باشد. گردشگران می توانند شیر های سفید را در این پارک مشاهده کنند. از دیگر حیوانات موجود در این باغ وحش می توان به پلنگ سیاه، جگوار و خزندگاه و پرندگان مختلف اشاره کرد. همچنین در این باغ وحش بخشی بنام اثر دایناسور وجود دارد که شامل چندیدن دایناسور مکانیکی است. همچنین نمایش پرندگاه شکاری در این باغ وحش یکی از دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران می باشد.

 

 

باغ وحش العین 7

 

 

 

بازدیدکنندگان می‌توانند فعالیت‌های منحصربه‌فردی را تجربه کنند، این تجربیات عبارت‌اند از نوازش حیوانات، غذا دادن به زرافه‌ها، شترسواری و باغ کودکان که برای تشویق کودکان به یادگیری تنوع زیستی است. مرکز آموزشی صحرای شیخ زاید هم درون این باغ‌وحش قرار دارد که نمایشگاه‌هایی از محیط‌زیست و زیست‌بوم خلیج‌فارس را برگزار می‌کند.

 

 

باغ وحش العین 4

 

 

 

اگر قصد بازدید از این باغ وحش را دارید، باید ابتدا خود را به شهر العین برسانید که باغ وحش در ابتدای خیابان نهیان واقع شده است. این باغ وحش در روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 20 شب باز است و در روز جمعه و روزهای تعطیلی رسمی تا ساعت 21 شب باز می‌ماند. این باغ وحش برای همراه بردن کودکان و خانواده محدودیتی ندارد و می‌توانید با خیال راحت به همراه خانواده به بازدید از آن بروید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است