اماکن تفریحی ایالت کالیفرنیا امریکا

اماکن تفریحی ایالت کالیفرنیا امریکا
کالیفرنیا با سواحل، مناظر زیبا و پیچیدگی های شهری که دارد با بازدید کنندگان خود حرف می زند. کالیفرنیا دارای سواحل شنی فوق العاده، کوه های پر از برف، مزارع زیبا و بیشه زار های قدیمی است. در این مطلب به اماکن تفریحی ایالت کالیفرنیا امریکا می پردازیم.

دان‌تاون دیزنی، پارک دیزنی (Downtown Disney)

دان تاون دیزنی، پارک دیزنی

وقتی به لس انجلس سفر می‌کنید، فکر نکردن در مورد دیزنی کاری مشکل است. تاکنون در کتاب‌ها، فیلم‌ها، بازی ها و سرگرمی‌های مختلفی در مورد این شرکت و محصولات بی‌نظیرش شنیده‌اید. اما تجربه و تماشای آن مانند مردم محلی لطفی دیگر دارد. علاوه بر میزبانی بزرگ‌ترین فروشگاه دیزنی در جهان، دان‌تاون دیزنی بهشت غذا و سرگرمی‌های متنوع است که بزرگسالان هم از آن لذت خواهند برد. با این وجود بی‌شمار سرگرمی‌ هم برای کودکان در این منطقه وجود دارد. از یک پارک موضوعی تعاملی گرفته تا زمین‌های گلف، چشمه‌ی آب گرم، رستوران، کافه و جاذبه‌های بسیار دیگر در اینجا برای سرگرم کردن همه ایجاد شده است.

جاده مالهالند (Mulholland Drive)

جاده مالهالند

اشتباه نکنید، منظور ما در اینجا فیلم به یاد ماندنی جاده مالهالند اثر دیوید لینچ نیست، اما خیلی هم بی‌ربط نخواهد بود. لس آنجلس توسط یک منطقه‌ی بزرگ کوهستانی تقسیم شده است که از اقیانوس شروع و به هالیوود ختم می‌شود. جاده مالهالند در طول این منطقه امتداد دارد. مناظری که در این مسیر و هنگام رانندگی مشاهده خواهید کرد، چشم‌اندازی وسیع و زیبا از لس آنجلس را در اختیار شما خواهد گذاشت. اگر اتومبیل اجاره کردید، توصیه می‌کنیم برای یک بار هم که شده، این مسیر را طی کنید.

استراحت در پارک گریفیث

استراحت در پارک گریفیث

پارک گریفیث دومین پارک بزرگ در سراسر ایالات متحده محسوب می‌شود. مکانی عالی برای پیاده‌روی، پیک‌نیک یا جمع شدن با دوستان است. مسیر‌های پیاده‌روی این پارک به جاده‌ی مالهالند منتهی می‌شوند و مناظری بسیار زیبا از محیط شهری در اختیار شما می‌گذارند. فعالیت‌های تفریحی زیادی برای انجام دادن در پارک گریفیث وجود دارد که شامل بازدید از باغ وحش لس آنجلس، موزه‌ی غربی Autry، پونی سواری (pony- نوعی اسب کوتاه قد)، بازی در زمین گلف و تماشای فضا می‌شود.

پالیسیدز پارک (Palisades Park)

پالیسیدز پارک

پارک پالیسیدز مجموعه‌ای آراسته از باغ‌ها، زمین‌های چمنی، درختان بلند و گردشگاه‌هایی در امتداد خیابان عریض اوشن است که از اسکله‌ی سانتامونیکا شروع و به شهرهک ۱۴ در شمال ختم می‌شود. مناظر ساحلی در اینجا بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد. اگر دنبال مکانی برای آرامش و استراحت در منطقه‌ی شهری هستید، می‌توانید به طور ویژه‌ای روی این پارک حساب باز کنید.

تورهای ممتاز هلیکوپتر (Elite Helicopter Tours)

تورهای ممتاز هلیکوپتر

به طور کلی سوار شدن به هلیکوپتر احساسی خوشایند و تجربه‌ای بی‌نظیر است. حال اگر خلبانی با تجربه و شهری زیبا برای بالگردسواری در اختیار شما باشد، چنین تجربه‌ای به یاد ماندنی‌تر خواهد بود. مناظری که هنگام گشت و گذار در آسمان لس آنجلس تماشا خواهید کرد، بسیار زیبا و رویایی هستند. اگر دنبال تجربه‌ای گران قیمت، فراموش نشدنی و متفاوت هستید، این تورها را از دست ندهید.

پیاده روی در Runyon Canyon Park

کانیون پارک

یکی دیگر از تفریحات جالبی که می‌توانید در این شهر بیابید پیاده‌روی است. مکانی عالی که شما می‌توانید در آن به پیاده‌روی بپردازید، Runyon Canyon Park است. محلی مشهور و بسیار زیبا که می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

تور استودیوهای هالیوودی یونیورسال (Universal Studios Hollywood)

تور استودیو یونیورسال

این استودیو معروف تور‌هایی برای بازدید از چند محل از جمله خیابان‌های شهرک ‌سینمایی و دکور‌های به جا مانده از فیلم‌ها و تعداد جاذبه‌های دیگر را به قیمت مناسب پیشنهاد می‌دهد. قدم زدن در میان شهرک‌های سینمایی این استودیو، احساس بودن در فیلم‌های مشهور جهان را به شما منتقل می‌کند. مطمئن باشید شرکت در این تورها ارزش تک تک دلارهایی را که خرج می‌کنید دارد.

ساحل شیشه ‌ای

ساحل شیشه ای

ساحلی در کالیفرنیا وجود دارد که به جای شن در آن شیشه یافت می شود. این ساحل  در گذشته به علت ریختن مواد آلاینده به درون آب، آلوده بود اما در دهه ۱۹۹۰ میلادی مورد پاک سازی قرار گرفت.

پارک ملی آتشفشانی لاسن

پارک ملی آتشفشانی لاسن

پارک ملی آتشفشانی لاسن یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری کالیفرنیا محسوب می شود. تپه های شنی رنگی و زیبای پارک لاسن بر اثر پدیده های زمین شناسی به وجود آمده اند، این تپه های رنگی که در پارک ملی آتشفشانی لاسن قرار دارند، گستره ای از سنگ های متخلخل هستند که اکسیداسیون خاکسترهای آتشفشانی آن ها را به وجود آورده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است