معبد ماهالاسا گوا هند

از دیگر مکان های گردشگری در شهر گوا باید به معبد ماهالاسا نام برد. ماهالاسا در زبان هندی به معنای خدای مونث است. این معبد در منطقه گوای قدیمی قرار دارد و روزانه پذیرای جمع زیادی از گردشگران و توریست ها از سراسر دنیا می باشد.

 

 

معبد ماهالاسا 1

 

 

درباره معبد ماهالاسا گوا

معابد گوا از جمله جاذبه‎ها‎ی گردشگری هند به شمار می‎روند که دیدن آنها برای بازدیدکنندگان خالی از لطف نیست. بیشتر این اماکن دیدنی گوا در گوای قدیم قرار دارند. معبد ماها لاسا یا خدای مونث شهر گوا یکی از معروفترین معابد هند می‎باشد. این معبد به خاطر زنگ بسیار بزرگی که دارد، شهرت پیدا کرده است که این زنگ فقط در زمان شهادت شهود به صدا در می آید. برخی بر این اعتقادند که معبد خدای مونث یا ماها لاسا ابتدا در نپال بوده اما با حمله مغولان به گوا آورده شده است. روز مقدس معبد، یکشنبه‎ها‎ می‎باشد که در آن روز، مراسم خاصی برگزار می‎گردد.

 

 

معبد ماهالاسا 2

 

 

 

برخی از اهالی شهر بر این نظر هستند که معبد مالاسا ابتدا در نپال بوده و در زمان حمله مغولها به این شهر منتقل شده است. هنوز هم برخی از مردم شهر گوا مناسک مذهبی خود را در این این معبد انجام می دهند و از منظر آنها، این معبد دارای تقدس است.

 

 

معبد ماهالاسا 3

 

 

 

در سفر به این سرزمین پر رمز و راز از معروف ترین مکان های دیدنی که در کل جهان معروف هستند دیدن کنید، با رفتن به این معبد می توانید از جاذبه های تاریخی دیگر هند نیز بازدید کنید، ما به شما پیشنهاد می کنید از معابد، کلیساها و صومعه ها در یک روز دیدن کنید. برای افرادی که به اشیا و آثار قدیمی و باستانی علاقه دارند سفر به گوا و منطقهی قدیمی و دیدن ماهالاسا بسیار جذاب است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است