پارک دریاچه‌ ای لوور سلتار سنگاپور

سنگاپور از لوکس‌ترین مقاصد سفر در دنیا شناخته می‌شود که امروزه بازدیکنندگان بسیاری به آن سفر می کنند. در بازدید از سنگاپور می‌توانید از پارک دریاچه ‌ای لوور سلتار سنگاپور که در خلیج روور و خیابان PA Water-Venture قرار گرفته است، دیدن کنید. پارک دریاچه‌ای «لوور سلتار» (Lower Seletar) یک طبیعت رویایی مخصوص عکاسان را به نمایش می‌گذارد. آرامشی که در این پارک حکم‌فرماست دنیایی بسیار دورتر از سنگاپور را تداعی می‌کند.

پارک دریاچه ای لوور سلتار سنگاپور 4

آب‌های آرام و زلال و مسیرهای پیاده روی پیچ در پیچ واقعاً آرام بخش هستند. همین عوامل باعث محبوبیت اینجا در بین زوج‌های عاشق و دوندگان و ورزشکاران شده است. اگر به گردش روی آب بیشتر علاقه دارید، امکاناتی برای کایاک سواری و قایق‌های دراگون نیز وجود دارد.

دریاچه ای لوور سلتار سنگاپور

با تماشای طبیعت رویایی این پارک می توانید دوربین به دست بگیرید و با مناظر چشم نواز اطراف آن عکس سلفی بگیرید. آرامشی که در پارک دریاچه ‌ای لوور سِلتار برقرار است، آرامشی بسیار دورتر از سنگاپور را تداعی می‌کند. مسیرهای پیچ‌درپیچ و آب‌های زلالی که در این پارک نمایان است، شما را دعوت به پیاده‌روی در آن می‌کند. همچنین در کنار بازدید از پارک دریاچه‌ای لوور سلتار می‌توانید به تفریحات دیگری همچون ماهیگیری بپردازند.

ریاچه ای لوور سلتار 1 1

اگر به گردش روی آب بیشتر علاقه دارید، امکاناتی برای کایاک سواری و قایق های دراگون نیز به چشم می‌خورد که می‌توانید از این تفریحات لذت ببرید. قرار گرفتن رودخانه کالانگ که در این پارک نقش مهمی در توسعه این منطقه دارد. تجار و بازرگانان برای حمل‌ونقل محصولات خود به شهر با قایق رودخانه سلتار و دور ساحل شرقی استفاده می‌شود. امروزه رودخانه کالانگ به دو مخزن، آب زیرزمینی و مخازن Upper Seletar ریخته می‌شود.

پارک دریاچه ای لوور سلتار سنگاپور 2

از دیگر ویژگی‌های پارک دریاچه ای لوور سلتار می‌توان به پیاده‌روی بر روی اسکله سلتار و امکانات بازی برای کودکان اشاره کرد. گردشگران پس از گشت‌وگذار در این پارک می‌توانند از دیگر دیدنی های سنگاپور همچون باغ پرندگان جورونگ و مسجد سلطان دیدن کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است