تحصیل در امارات متحده عربی

تحصیل در امارات متحده عربی
دانشگاه های امارات متحده عربی به دلیل داشتن رنکینگ بالا و اغلب انگلیسی بودن زبان تحصیل و همچنین نزدیک بودن به خاک ایران میتواند گزینه مناسبی برای افرادی که مشتاق به تحصیل در خارج از ایران هستند را دارا باشد. اما در دانشگاه های این کشور بورسیه تحصیلی به دانشجویان خارجی تعلق نمیگیرد. بنابراین تحصیل رایگان نیست. دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی این کشور جزو دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران نیست. زبان تحصیل در دانشگاه های این کشور بستگی به دانشگاه دارد که انگلیسی و عربی می باشد. امارات نیز مانند سنگاپور یکی از برنامه های اصلی برای توسعه کشور خود را آموزش با کیفیت قرار داده . در ادامه با سایت 01iran .com  همراه باشید تا با بعضی از این دانشگاههای کشور امارات آشنا شوید .
در اینجا لیست تمام کالج ها و دانشگاه های امارات متحده عربی آورده شده است توجه داشته باشید که ممکن است بعضی از آنها مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ایران نباشد.
دانشگاه ها
Ajman University Media Section – Al Ain Branch
Al Ghurair University
American University In Dubai
American University Of Sharjah
Dubai University College
Arabic Universal College
Heriot-Watt University Dubai Campus
The International University
U.A.E. University
University Wollongong
Westfield University
Zayed University 
کالج ها
Abu Dhabi Police College
Dubai Aviation College
Dubai College
Dubai Police College
Gulf Medical College Ajman
HCT , Higher Colleges Of Technology
HCT, Sharjah Women’s College 
Hct ,Dubai Men’s College
Hct, Al Ain Men’s College
Hct, Abu Dhabi Men’s College
Hct, Abu Dhabi Women’s College 
Hct, Al Ain Women’s College
Hct, Dubai Women’s College 
Hct, Fujairah Women’S College
Hct, Ras Al Khaimah Men’s College
Hct, Ras Al Khaimah Women’s College
Hct, Sharjah Men’s College
International College of Hotel Management and Tourism
Sharajah College
Skyline College
در ادامه به بهترین این دانشگاه ها می پردازیم:
دانشگاه امارات متحده عربی
این دانشگاه رتبه 430-421 جهانی را به خود اختصاص داده است. این درحالیست که این دانشگاه در رتبه ششم منطقه عرب قرار گرفته است. شرایط تحصیل در امارات متحده عربی در این دانشگاه به شرح زیر است.

دانشگاه امارات متحده عربی

این دانشگاه در شهر Al Ain، واقع شده است و به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های امارات متحده عربی به حساب می آید. این دانشگاه در سال 1976 تاسیس گشت. این بسیار حائز اهمیت است که بدانید بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه در رشته هایی نظیر : مدیریت و تجارت تحصیل می کنند.

دانشگاه Sharjah ( شارجه )
این دانشگاه در سال 1997 توسط امیر شارجه ( سلطان ابن محمد Al-Qasimi ) تاسیس گشت. باید بدانید که دانشگاه شارجه رتبه 650-601 را در میان رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS بدست آورده است. این درحالیست که این دانشگاه رتبه 19 را در منطقه عرب به خود اختصاص داده است.

 

دانشگاه شارجه

از اهداف اصلی این دانشگاه برعهده گرفتن ریاست موسسات آکادمی در خاورمیانه و اطراف جهان خواهد بود. به علاوه این دانشگاه نقش بسیار مهمی را در توسعه بخش های اقتصادی و اجتماعی امارات شارجه ایفا خواهد کرد.

دانشگاه آمریکایی در دبی ( AUD )
دانشگاه آمریکایی در دبی ( AUD ) در سال 1995 تاسیس گشت، دانشگاهی که رتبه 600-551 جهانی و رتبه 23  منطقه عرب را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه حدود 2585 دانشجو را در خود جای داده است، دانشگاهی که از دانشجویانی با ملیت های مختلف تشکیل شده است. برنامه های آموزشی این دانشگاه مورد تایید آمریکا و امارات متحده عربی می باشند.

 

دانشگاه AUD

 

این دانشگاه شرکت در کلاس های زبان انگلیسی فشرده در مرکز مهارت های زبان انگلیسی ( CFEP ) را به افراد پیشنهاد می کند. لذا از دانشجویان انتظار می رود که قبل از هرگونه اقدام نسبت به ارتقای مهارت های زبانی خود مبادرت ورزند.
دانشگاه Khalifa ( خلیفا )
این دانشگاه رتبه 490-481 جهانی و رتبه 25 در منطقه عرب را به خود اختصاص داده است. دانشگاه خلیفا دانشگاهی می باشد که بر مبحث علوم مختلف متمرکز است، دانشگاهی که در سال 2007 و در منطقه ابو دهابی تاسیس گشت. در حال حاضر این دانشگاه حدود 1500 دانشجو را در خود جای داده است. برنامه ریزی در جهت ساخت محوطه های دانشگاهی جدید به معنای در بر گرفتن حدود 6000 دانشجو خواهد بود.

 

دانشگاه خلیفا

ساختار و مدل های آموزشی این دانشگاه از موسسات آموزش عالی در آمریکا نشات گرفته است. این درحالیست که این دانشگاه در رابطه با شبکه های آموزشی، اعضای دانشکده، برنامه های تحقیقی، تحقیقات پیشرفته، مبحث نوآوری در UAE و مناطق اطراف آن با کشور آمریکا همکاری هایی داشته است.
توصیه سایت  01iran .com : در صورتی که قصد مهاجرت به کشور امارات یا سایر کشورهای دنیا را دارید . پیشنهاد می گردد برای ادامه تحصیل به دانشگاههای امارات فکر کنید . زیرا رشته های پزشکی مورد تائید وزارت علوم نبوده و از طرفی هزینه تحصیل در این کشور بسیار زیاد می باشد .
“راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  “

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است